Inschrijven

Digitaal inschrijven kan vanaf 21/04 met volgende link: inschrijvingen

De inschrijvingen gaan van start na de Paasvakantie op 21 april. Wegens de maatregelen rond het Corona virus zullen we in eerste instantie digitaal en telefonisch werken. Wens je een afspraak stuur dan een mail (vhsi@vhsi.be) of neem telefonisch contact (050 40 68 68) op. We bezorgen u een digitaal formulier met de meest noodzakelijke vragen. Daarna nemen wij zelf contact op voor de afwerking van de inschrijvingen.

Volgende stappen staan ‘on hold’ tot we weten wanneer de school terug open mag gaan.

Rondleidingen: zullen doorgaan op afspraak zodra er toelating van de overheid is.

Onze capaciteiten voor het 1e jaar zijn:

  • 1A: 51 leerlingen
  • 1B: 10 leerlingen

Volgende documenten breng je mee als je wenst in te schrijven:

  • identiteitskaart;
  • BaSo-fiche (enkel voor wie zich inschrijft in een eerste jaar): de lagere school geeft elke leerling een BaSo-fiche mee om de overstap naar het middelbaar onderwijs vlot te laten verlopen. Als de BaSo-fiche nog niet beschikbaar is bij inschrijving, mag je die later binnenbrengen of opsturen;
  • eventueel attest dyslexie, dysorthografie…

Vanaf 30 juni breng je ook volgende documenten mee:

  • een kopie van het rapport (bij een B-attest: syntheseblad met vermelding van de clausule en advies);
  • getuigschrift basisonderwijs (enkel voor inschrijving in 1A)